День зустрічі птахів




СЕМЕНІВСЬКИЙ БУДИНОК ТВОРЧОСТІ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА

МАШІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

          ВСЕУКРАЇНСЬКА АКЦІЯ «ДЕНЬ ЗУСТРІЧІ ПТАХІВ»

          НОМІНАЦІЯ «НАЙКРАЩИЙ ОРГАНІЗАТОР БІОЛОГІЧНИХ СВЯТ» 

 

 

« ДЕНЬ ЗУСТРІЧІ ПТАХІВ» 

                                                                       ПІДГОТУВАЛА

КЕРІВНИК ГУРТКА

«ЮНІ ДРУЗІ ПРИРОДИ»

МИРОНЧУК М.С.

 

 
   

 

 

  • Ø поповненнязнаньучнів про роль птахів в природі і життілюдини;
  • Ø представлення про природоохороннудіяльність;
  • Ø розвиватипізнавальніінтересиучнів, спостережливість, інтерес до навколишньогосвіту ; 
  • Ø виховуватибажаннядопомагати, бережливо ставитися до пернатихдрузів;
  • Ø закладатиосновиекологічноїсвідомості і культури;
  • Ø виховувати в дітейдбайливеставлення до природи.

 

 

  • сформуватичіткеуявлення про людину як частинуприроди,
  • встановитичинникилюдськоїдіяльності, щовпливають на птахів,
  • закріпити правила поведінки на природі,
  • Ø виховуватибережливеставлення до птахів.  

 

 

 

 

 

 

 

  • Ø плакат і малюнки на відповідну тему;
  • Ø надпис "Свято зустрічіптахів”.

ЕПІГРАФ НА ДОШЦІ:

СЛОВО ВЧИТЕЛЯ.Сьогоднішнє свято присвячується маленьким друзям ,сьогодні ми проведемо свято зустрічі птахів.

                 Оберігати природу ... Оберігати оточуюче середовище.  Ціслова

Сьогодні ми чуємо все частіше. Вони звучать з трибуни партійних

пленумів, на симпозіумах вчених, в розмовах мільйонів людей. Любов  до

природи – це і любов до Батьківщини, до свого народу. Це наш світогляд,

наша мораль, весь спосіб нашого життя.

 

1 ведучий. Невід’ємною частиною нашого життя є птахи. Вони поширені  скрізь, де є наземлі сприятливі умови для їхнього життя. На земній  кул їх

налічується 8 тисяч 700 видів, а в нашій країні майже 770 видів. Скільки

шкідливих комах і личинок знищують вони! За літо, незлічити! Працюють

непокладаю чикрил!

 

2ведучий            Здається зовсім недавно ми з глибоким щемом в душі проводжали останні журавлині ключі, останню зграю гусей, останній табун качок.

Сьогодні наступила пора, коли знову, вже в котрий раз, іде велике

переселення птахів на батьківщину. Наш шляху їх чекають перешкоди й біди.

1 ведучий. Густі тумани сірою стіною встають перед крилатими мандрівниками. В сірій мряці птахи гублять дорогу, з розмаху розбиваються до гострих невидимих скель. Морські бурі ламають їм пір’я, збивають їм крила, відносять далеко від берегів. Раптові холоди сковують води – птахи помирають від холоду  і голоду, тисячі їх гинуть від пожадливих хижаків – орлів,соколів, яструбів. Але ніщо не може зупин густі потоки крилатих мандрівників. Через тумани і всі перешкоди летять вони на Батьківщину.

Вчитель. Діти, я думаю, ви не хотіли б,що б у пташок були різні перепони і перешкодина шляху додому. (відповіді дітей_)

1 ведучий. Так, щоб птахам було менше перепон на шляху додому,

ви повинні сьогодні дуже добре попрацювати.

 

2ведучий.  Зараз ми розпочнемо вікторину. Чим більше ви пройдете

рівнів, тим менше перешкод буде у птахів на шляху додому.

 

1ведучий. Чи згодні ви допомогти птахам? (учні дають згоду)

 

2ведучий.  Зверніть увагу на карту, ви бачите, що в Україну прилітає

багато птахів з різних , теплих куточків нашої планети. ( учні розглядають карту)

 

 

 

1ведучий. Тож, щоб всі птахи прилетіли швидко, ми їх поділимо на дві групи. І кожна команда відповідає за своїх пташок. Так і ви  ділитеся на дві команди. ( кожна команда сідає за столи)

2ведучий.   Вам було домашнє завдання придумати назву команди і девіз.

Тож  розпочнемо!

 

 

 

 

               КОМАНДА 1

НАЗВА: «ЖУРАВЛЯТА»

 

               ЕМБЛЕМА

 

ДЕВІЗ: ми малята – журавлята,

             ми веселі і завзяті,

             все ми робим за любки.

             Граємо, співаємо і перемагаємо!

 

 

КОМАНДА 2

НАЗВА: « ЛАСТІВЯТА»

 

 

 

                              ЕМБЛЕМА

 

ДЕВІЗ: ми веселі ластів’ята ,

              перелітні птахи,

              прилетіли ми з Єгипту,

              до рідненької Землі!

 

 

Ведучий 1. Сьогодні ми з вами будемовітати наших пернатихдрузів. А хтонайкращезнаєпташокдізнаємось з  ЗАГАДОК.

1. Першим я приніс весну пробудив усе від сну.
Заспіваюпідвікном, бозовуть мене…. ( шпаком).

2. Сірі лапки, чорна шапка, фартушокжовтенький
  Голосок тоненький. Ця пташка невеличка називається…. ( синичка)

3. Цвірінькає, стрибає, чирячкашукає
хтовідгадає – той молодець, пташка сіреньказветься…..( горобець)

4. Дзьобміцний і гострий маю, шкідників я добуваю
вірно людям я служу, їм дерева сторожу ( дятел)

5. У ночігуляє, у день спочиває, маєкругліочі, бачитьсередночі ( сова)

6. Хтогніздасвого не має а яйцяіншимпідкидає ( зозуля)

7. Чути в лісістрекеке- всіновинизнає, бо вертлява, як той біс-весело стрибає(сорока)

8. По болоті ходить скрізь,довгіноги,гострийніс
Поїстивінполюбляє,усім жабам рахунокзнає (лелека)
9. Я в гаю співаю «тьох», та іще так дзвінко
Що за співанкитакі, то співають … (солов»ї)

10. Швидко пташка цялітає, безлічмушокпоїдає
Над дверимагніздобудує,тільки в нас ніколи не зимує… (ластівка)

11. Дивний ключ у небі лине, не залізний, а пташиний
Цимключем в весняніймлі, прилітають…(журавлі).

12.Довгі ноги - довгийніс.

Прилетів – обідприніс.

Смачнихжабеняток

Для своїхмаляток.(Лелека)

 

 

 

Ведучий 1. Як чудово моя колегаведуча провела з вами гру «Загадка-відгадка», ви показали гарнізнання з орнітології, давайте проведемоще і вікторину. 

 

 

Вікторина

1. Хто з птахівнайважчий? (Страус – 90 кг)

2. Хто з птахівнайлегший? (Колібрі -1,5-2 кг)

3. Хто з птахівнайшвидшелітає? (Сапсан, стриж – 17 км/год.)

4. Хто з птахівнайглибшепірнає? (Пінгвін – 265м)

5. Хто з птахівнайбільшморозостійкий? (Качка, гуска – до 10 °С)

6. Хто з птахівнеперевершенийспівак? (Соловей)

7. У кого з птахівнайдовшийдзьоб? (У пелікана – 51 см)

8. Чиє яйце найважче? (Страуса – 1500г)

9. Чиє яйце найлегше? (Колібрі – 2 мг)

10. Який птах є символом вірності і любові? (Лебідь)

11. Який птах є символом мудрості? (Сова)

12. Який птах є символом щастя? (Лелека)

13. Які птахи прилітають до нас з півдня першими?( граки)

14. Чимостятьнашіперелітні птахи гнізда на півдні?(ні)

15. Що птахам страшнішевзимку – голод чи холод?( голод)
16. Чиїпташенята не знаютьсвоєїматері?(зозулі)

17.Чи може птах спричинитиаваріюлітака?(так)

18. Який птах найбільший у світі?( африканськийстраус)

19. Де живутьпінгвіни?(Антарктика та помірна зона південноїпівкулі)

20.Рожевий птах (фламінго).

 

1 ВЕДУЧА Я впевнена, щовсіви любите розфарбовувати! Тому для вас не буде нічогопростішого, ніжрозмалюватималюнки і назвати птаха, зображеного на ньомуперемагає та команда, яка зробитьцешвидше, правильніше і акуратніше.

 

 

Вчитель: Чизнаєтеви, щотаке пазли? Якщо так, то зберітьїх!!! Ви отримуєтемалюнок птаха розрізаний на часточки. Вам необхіднозібрати картинку. За кожнуправильну картинку команда отримує 1БАЛ.

                 1 КОМАНДА                                  2 КОМАНДА

 

 

Вчитель: А чи є в залі той, хто не любить казок? Звісно ж, казкилюблятьвсі! Тому наш наступний конкурс «Казковий». Командам по черзінеобхідноназиватиказки, в якихдіючими особами повинні бути птахи. За кожнуправильнувідповідь команда отримує 1БАЛ.

 

Вчитель: А терперувага! Конкурс для КАПІТАНІВ! Намалювати птаха з заплющеними очами!

 

Вчитель: І наступним нашим конкурсом буде конкурс скоромовок. Кожна команда отримає по одномубалу за правильно виконанезавдання.

«Скоромовки»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЦЯНИСИ                                        ГУРСНІ

КАСОЙ                                           ЛУБГО

БЕЦЬГОРО                                     РОСОКА       

Вчитель : Ну, що потомилися? Тоді зробимо музичну паузу

І пройдемо наступний рівень, бо ще ваші птахи не добралися.

 

Звучать уривки з пісень про птахів:

  1. « Веселі гуси»
  2. « Зозуля рябенька»
  3. « Птахи – наші друзі»
  4. « Ой летіли дикі гуси»
  5. « Журавлі – журавлята» 
  6. «Білими крилами»

Ведучий 1. Так, птахи – цетакістворіння, якізавждинадихалилюдину на поезію, художнємистецтво, високіпочуттялюбові.. Птахи завждибули не тількиоб’єктамививчення в біології, з давніх-давен про них співалипісні, складалилегенди, прислів’я.

 

 

 

Ведучий 2. Так, справді, прислів’яце голос краю, в якому ми живемо, це момент фольклору України. От ДОПОВНІТЬсамі.

  • Ø У всякої пташки свої…. замашки.
  • Ø Видно птаха по…..польоту.
  • Ø Кожнаптицязнайдесвого…..Гриця.
  • Ø Де багатопташок, там нема …..комашок.
  • Ø Доспівалась пташка до зими, пришлосяпідстріхою…..зимувати.
  • Ø Яка пташка, така й…..пісня.
  • Ø Всяка пташка своєгніздо…знає.
  • Ø Ворона вороні ока не….виклює.
  • Ø Ворона хоч мала, а рот ….великий.
  • Ø  Вороні соколом не …..бути.
  • Ø Горобець маленький, а серденько….має.
  • Ø Журавліприлетіли – весну…… принесли.
  • Ø Лови журавля в …….небі.
  • Ø Де ластівка не літає, а на весну додому……прилітає.
  • Ø Ластівка день починає, а соловей його……кінчає.
  • Ø Ластівка весну починає, осінь……накликає.

 

Вчитель: Ще, ще, ще трохи і ваші птахи доберуться додому! Коли ваші капітани розгадають рубуси.

 

 

 ДЛЯ 1 КОМАНДИ ( СЕРПОКРИЛЕЦЬ, ДЯТЕЛ)

    ДЛЯ 2 КОМАНДИ ( ОРЕЛ , СОВА)

 

 

Пісня у виконанні учнів 6     класу

         «Білими крилами»

(Сл.і муз.Н.Май)

ІКУПЛЕТ:

                ДАЛЕКО ПТАШЕЧКА ЛЕТІЛА,ПІЗНАТИ СВІТ ВОНА ХОТІЛА,

              БЛАКИТНЕ НЕБО НЕОЗОРЕ, ТУМАНИ СИВІ В ДАЛИНІ.

ТА ПРОМАЙНУЛИ ДНІ, ХВИЛИНИ, І ЗАЖУРИЛАСЯ                      ПТАШИНА,

СУМУЄ СЕРЦЕ НА ЧУЖИНІ, І НЕ СПІВАЮТЬСЯ ПІСНІ.

        ПРИСПІВ:

БІЛИМИ- БІЛИМИ КРИЛАМИ

ТИ ПІДІЙМИСЯ У ВИСЬ,

І НА ВКРАЇНОНЬКУ МИЛУЮ

В РІДНЕ ГНІЗДО ПОВЕРНИСЬ.

ІІ КУПЛЕТ:

       ТАМ СОНЦЕ СІВТИТЬ, А НЕ ГРІЄ, ТАМ ВІТЕР СВИЩЕ, А НЕ ВІЄ,

           В ТРИВОЗІ ГУБИТЬСЯ НАДІЯ, ЯК ЗАПІЗНІЛЕ КАЯТТЯ.

       БО ЧУЖИНА НЕ РІДНА МАТИ, ВОНА НЕ БУДЕ ОБІЙМАТИ,

             ВОНА НЕ БУДЕ ЗАХИЩАТИ І ЗІГРІВАТИ ЯК ДИТЯ.

 

 

 

 

 м

ЗаголовокЗаголовок 1Заголовок 2Заголовок 3
Строка 1 11 12 13
Строка 2 21 22 23
Строка 3 31 32 33
Строка 4 41 42 43
Строка 5 51 52 53
Футер (подвал) таблицы


Создан 16 ноя 2016



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником